انواع کامیون های ولوو

انواع کامیون های ولوو

این شرکت به صورت عمده سه سری خودرو را تولید کرده است. سری های FH ، FM و FMX از مهم ترین تولیدات این شرکت می باشند. در هر یک از این سری ها می توانید تنوع بسیار خوبی را نیز در اختیار داشته باشید. هر یک از این سری ها را در حالت های مختلف تریلی، کامیون، کمپرسی، باری و … مشاهده نمود. توان و تنوع قدرت در این محصولات نیز بسیار بالا می باشد. برای هریک از سری های موجود میتوان ویژگی های خاصی را در نظر گرفت. از نظر ظاهری و از نظر فنی این سری ها با یکدیگر به صورت کلی تفاوت هایی را دارند.

  • سری اف ام: این سری در ولوو دارای یکی از قدرتمند ترین سیستم های موتوری در کامیون های موجود می باشد. در این مدل می توانید خطوط آیرودینامیک بسیار جذاب و چراغ های V شکل را مشاهده کنید.
  • ولوو سری اف اچ: این محصولات به دلیل قدرت بالایی که دارند به عنوان کشنده مورد استفاده قرار می گیرند. اولین سری این محصولات در سال 1933 تولید شده است اما همچنان به روز ترین محصولات را دارا می باشند. یکی از جدید ترین مدل های موجود در این محصولات با داشتن 500 اسب بخار خود بسیار فوق العاده می باشند.
  • کامیون FMX: ولوو همیشه اعتقاد داشته است در تمامی شرایط های چالش برانگیز شما بالاترین راحتی را احساس کنید. این سری از ولوو را می توان به عنوان قوی ترین کامیون ساختمانی موجود معرفی نمود. وجود کابین جدید و میدان دید بسیار عالی تمامی قابلیت های موجود را به خوبی تکمیل کرده است. با کمترین دنده در این سری می توانید به نیروی 540 اسب بخاری دسترسی داشته باشید. در هر صورتی و در هر نوع جاده ای می توان از این محصولات به خوبی استفاده نمود. در این محصولات شما بر روی تمامی وسایل و تجهیزات داخل کابین کنترل داشته و می توانید از آن ها استفاده کنید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =